LaTeX index a bibtex

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Mar 15 08:28:13 CET 2001

Pavel Chalmoviansky píše:

> Dobry den,
>
> mam dva problemy spojene s konecnou upravou skript:
>
> 1. potreboval by  som upravit index  tak, aby kazdy stlpec  zacinal na
> urovni 0  (t.j. zopakuju sa  udaje z poslednej  polozky na urovni  0 a
> pripadne  aj  1)  Vyriesil to  uz  niekto  a  existuje niekde  styl  k
> makeindexu?

Domnivam se, ze prikazy pro stylovy soubor (jsou popsany v manpages.dvi
- viz moje vcerejsi odpoved tykajici se stylovych souboru pro makeindx)
neumoznuji primo pracovat s jednotlivymi castmi retezce, pouze umoznuji
neco vkladat mezi jednotlive urovne, takze dostat Vami pozadovany vystup
primo nelze.
Na druhe strane si myslim, ze by to melo jit na texovske urovni. Tedy
predefinovat okoli theindex, prikazy \item, \subitem, \subsubitem,
popr. pomoci styloveho souboru pro makeidx vlozit dalsi sikovne prikazy,
ktere budou nadefinovany tak, aby delaly presne to, co chcete.

Zdravi
         Jaromir Kuben