Rozliseni PDF souboru generovaneho pdfTeXem

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Mar 13 12:30:27 CET 2001

On Tue, 13 Mar 2001, Jakub Zlamal wrote:

> Dobry den,
>   Poslal jsem pdf soubor (vyrobeny pdfTeXem) do tiskarny a odtud mi
> volali, ze text je dost kostrbaty.
>
>   Nevim cim to muze byt, PostScriptove fonty mam spravne
> nainstalovane a kdyz tisknu na sve tiskarne 300DPI tak nepozoruji
> zadne problemy.
>
>   V manulech k pdfTeXu jsem nasel pouze prepinac image_resolution,
> ktery se zrejme nevztahuje na pismo. V pdftex.cfg jsem jeste nasel
>     pk_resolution 600,
> ktery se asi vztahuje na bitmapove fonty.
>
> Nevite jak nastavit vetsi rozliseni pdf souboru?

> [...]

Ja si pri vyrobe PDF naopak nastavuji rozliseni co nejmensi (72dpi)
protoze pak ty nezadouci bitmapove fonty vidim kostrbate i na
obrazovce a hned je jasne, ktery font se nenasel v Type1 a musim
s nim neco udelat. Pokud mate vlozeny vsechny fonty vektorove
(a i obrazky jsou vektorove), nema udaj o rozliseni na vzhled PDF
zadny vliv.

                      Lubos Kloc