cstex do emtexu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Mar 12 11:36:47 CET 2001

Martin Osovsky píše:

> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem si emtex z CD TeXLive5, ale nemam tam zadnou podporu
> cestiny. Nevi nekdo, jak a z ceho ji do toho priinstalovat? A take jak
> priinstalovat AMSTeX?
>                         Dekuji

Asi bude nejrozumnejsi zkopirovat cely texmf strom z CD, nastavit
stavove promenne pro emtex (ktere, najdete v dokumentaci dvidrv,
tex, mf, mfjob a dalsich casti emtexu), aby to spravne hledalo cesty,
a pak musite vygenerovat formaty (na to emtex neco ma, ale ja jsem to
vzdy delal rucne). Pri tom se musi u latexu nacist soubory fonttext.cfg
hyphen.cfg, ktere jsou soucasti baliku czech. Ten druhy se pripadne
edituje, podle toho, ktere kodovani a jake jazyky potrebujete.
Podobne csplain. Zrejme bude rozumne najit davky pro W* na CD,
ktere formaty generuji, abyste vedel, co se vola na vytvoreni formatu.
Navic je tu otazka kodovani - emtex na to ma tcp tabulky, web2c
instalace
tcx tabulky. Je potreba se zacist do dokumentace. :-)
Zdravi
        Jaromir Kuben