WinEdt

Marek Olšavský orsm at atlas.cz
Mon Mar 12 09:23:09 CET 2001

Jen tak mimochodem, vetsina software (bohuzel) v Cesku je kradena. My
LINUXari mame ale asi nejcistsi svedomi. Ale kdyz uz jste na to narazil, tak
se chci zeptat, za kolik a predevsim kde a jak lze WinEdt zaregistrovat??

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky at seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk at atlas.cz