cesky MakeIndex (was: RE: Je v TeXLive5 CSindex?)

Richard Sima Richard.Sima at atlas.cz
Fri Mar 9 14:51:47 CET 2001

> Pripraveni CSindexu pro TeXLive 6 je moje prace, ke ktere jsem se zavazal.
> Pro linux, OS/2 a Windows to umim, mam tabulku ceskeho kodovani pro
> Macintosh (bez zaruky), ale nemam to kde prelozit a otestovat.
> Predpokladam, ze zdrojaky nove verze budu mit asi za 2 tydny. Mohu se pak
> na Vas obratit, abyste to prelozil a otestoval? Take nevim, jak je u
> Macintoshe obvykle dodavat help a cim se vytvori. Budete schopen s tim
> pomoci?

	Obavam se Vam nebudu moci jakkoliv pomoci, protoze jiz dlouhou dobu nemam k dispozici zadneho Macintoshe. :-(

	Jedine co mne v tuto chvili napada, ze bych kontaktoval sveho kamarada, taktez TeXu znaleho. On pracuje ve firme produkujici SW pro MacOS a ma k dispozici HW i SW pro preklad i testovani CSindexu.

	S pozdravem,

Richard Sima

e-mail: Richard.Sima at atlas.cz