Jak docilit toho, aby tabulky byly za sebou?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Mar 8 10:51:36 CET 2001

On Thu, 8 Mar 2001, Michal Rada wrote:

>   No, nebyla by  - skutecne je hodil vsechny 3 pod sebe - ale nevypada to
> hezky, protoze k nim neprida zadny text, takze je to moc
> roztazene. Toto reseni bych tedy pouzil az v pripade nouze.

Urcite pomuze snizeni \textfraction, delam to velmi casto. Pokud mam v
dokumentu mnoho tabulek a obrazku, je pro me standardni nastaveni
nevyhovujici a menim hodnoty parametru, ktere jsem poslal minule. V
dokumentu, ktery jsem psal vcera, jsem nastavoval:

\renewcommand\topfraction{.99}
\renewcommand\bottomfraction{.99}
\renewcommand\textfraction{.001}

Uznavam, ze tyhle hodnoty jsou trochu drasticke, ale muj dokument byl
kratky a mel mnoho obrazku.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/