WinEdt

arnost arnost at cs.cas.cz
Wed Mar 7 18:54:40 CET 2001

Dne St, 07 bøe 2001 jste napsal(a):

> Mel jsem stejny problem s registrovanou verzi. V siti s cca 25 pocitaci...
> Nejak nechapu proc. Pred casem probehla reinstalace vsech stanic a od te
> doby se problem neobjevil.

me vznikly nejake problemy, kdyz na win2000 si winedt registroval admin. pak se
to nepovedlo zadnemu z normalnich uzivatelu (resp. registrace probehla, ale
nezapsala se do registru, takze se musela pri kazdem startu provest znovu).
nepomohlo ani, kdyz si admin winedt odinstaloval.  nakonec se to muselo resit
docasnym propujcenim administratorskych prav po dobu registrace.

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky