Re: Èe¹tina, babel, miktex

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Mar 2 18:20:36 CET 2001

On Fri, 2 Mar 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Super. Ja jsem vyzkousel prvni moznost (chtel jsem snadnou instalaci - tu
> jsem dostal, MikTeX 2.0). Pak jsem doplnil czech hyphenation (zatrhl v GUI i
> odkomentoval v souborech).
>
> Bezva. Dokonce to delalo hezke fonty v PDF, fungoval hyperref ap.
>
> Az jsem zjistil, proc to hlasi tolik overfull boxu - protoze nedeli slova s
> diakritikou!!! V konferencich jsem navic nasel, ze to TeX nedela vubec!
> (http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?keyword=hyphen&question=125)

Musite pouzit EC fonty (nebo jine osmibitove) a vzory deleni nacist v tom
kodovani, jake maji fonty. CSLaTeX ma vyhodu prave v tom, ze resi
nezavislost vzoru deleni na kodovani fontu a muzete soucasne pouzit fonty
v ruznych kodovanich a ve vsech to bude delit spravne (tedy pri spravne
instalaci).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/