OT: PS - prenositelnost

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Fri Mar 30 07:54:08 CEST 2001

Dobry den,

Co delam spatne?

Vytvoril jsem v LaTeXu (pod Linuxem) soubor, z DVI prevedl do PS a prenesl jsem jej na jiny pocitac, abych jej zkusil vytisknout na jine tiskarne. Tady mam bohuzel jen Window$ a pri pokusu o otevreni na mne GS-view vyrukoval s hlaskou (viz nize). Z napovedy jsem moc chytry nebyl.

Na Linuxu se mi pritom zobrazil dobre, dal se vytisknout, pohoda.

Co mam udelat, abych se nedockal toho, ze to prinesu do tiskarny, kde mohou mit jeste jiny system a misto knizky uvidim jen chybovou hlasku?

Vsude rikaji, ze PS je prenositelny, kompatibilni, standardni -- asi to taky nebude tak horke. (To samozrejme neznamena, ze bych se chtel vratit k WS Mordu nebo necemu podobnemu. :))

Tady je ta hlaska:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Loaded Ghostscript DLL C:\GSTOOLS\gs5.50\gsdll32.dll
Aladdin Ghostscript 5.50 (1998-9-11)
Copyright (C) 1998 Aladdin Enterprises, Menlo Park, CA.  All rights reserved.
This software comes with NO WARRANTY: see the file PUBLIC for details.
Displaying DSC file C:/WINDOWS/Plocha/koro_pokus_09.ps
Displaying page 1
Unrecoverable error: undefined in GX4hk91;!*3&

--- Begin offending input ---

--- End offending input ---
file offset = 1462431
gsdll_execute_cont returns -21
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dekuji za radu a preji pekny vikend

Josef

------
Josef Polach - mailto:j_polach at email.cz