cislovani prostrednictvim makra ``numline.sty''

Josef Lopata jlopata at students.zcu.cz
Thu Mar 8 11:11:50 CET 2001

Dobry den,

abych docili ,,klasickeho'' cislovani radku v cizojazycnem textu (po
peti), obstaral jsem si pro LaTeX (babel) styl ``numline.sty''.

Ovsem tento styl provadi ,,slepe'' cislovani -- kazdemu radku (resp.
vboxu) priradi cislo, tzn. cisluje i nadpisy, matematicke rovnice apod.

Ja potrebuji jednak cislovat urcitou cast textu (to mi take neumoznuje,
nebot dve po sobe jdouci \nlinesBoundary neucinkuji a za bernou minci
plati posledni uvedene hodnoty), nebo potrebuji zmenit hodnotu
prislusneho counteru tak, abych zastrel skutecnost, ze se cisluje i
nadpis.

Zkousel jsem to provest dle rad v samotnem stylu, ovsem bezvysledne.
Patrne nejde priradit do citace hodnota zaporna.

==

Hledal jsem v archivu konference, ale jedine, co jsem nasel, bylo z roku
1993 a prispevky, ktere tomu predchazely, uz archiv neobsahuje.

V uvedenem prispevku je odkaz na zpusob pana Petra Olsaka. Hledal jsem v
elektronicke verzi TBN, ale nenasel jsem nic, co by se k tomu
vztahovalo. Hledal jsem spatne, nebo je tato rada v jine publikaci?
Pokud ano, ve ktere? Verim, ze poradne udelane makro (jakym dilo pana
Olsaka bezpochyby je) vyresi vsechny vyse uvedene problemy s cislovanim
radku.

Moc dekuji za pomoc.

Josef Lopata