Vycentrovani tabulky i s nadpisem?

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Mar 7 12:07:17 CET 2001

 Mam ve sve praci nasledujici tabulku:

 \begin{table}[htb]{\bf Uživatel}\\[1ex]\label{Tabuziv}
\begin{center}

  \begin{tabular}{|c|c|c|}\hline
{\bf id}         & {\bf jméno}     &{\bf příjmení}      \\ \hline
1          &Martin      &Řehák      \\
2         &Jan      &Vošoust      \\
\dots          &\dots      &\dots      \\ \hline
\hspace{2cm}          &\hspace{2cm}     &\hspace{2cm}       \\ \hline
  \end{tabular} \\[0.5ex]
{}\caption{Tabulka uživatele aplikace}
\end{center}

\end{table}

 Takto mi to zobrazi nazev Uzivatel prirozene vlevo, tedy nikoli primo nad
tabulkoum, protoze prostredi center mam az uvnitr prostredi table. Jenze
kdyz prostredi center vynesu ven nad prostredi table, tak mi to vycentruje
pouze caption a tabulka je zarovnana vlevo. Co s tim?

 Dekuji za tipy.

 Michal Ř.

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha