Zacatecnicky dotaz

Lukas Mizoch xmizoch at spsch-ostrava.cz
Tue Mar 6 16:12:35 CET 2001

Dobry den. Nas prednasejici nam dal za ukol, abychom mu
odevzdali jako semestralni praci "dokument v TEXu". Upresnuji,
ze na skole mame Linux a je na nem LaTeX. Bohuzel, ja mam doma
PC pouze s Windows 98, proto se vas chci zeptat, zda neexistuje
nejaka jednoducha verze TEXu pracujici stylem "pro blbe". Dival
jsem se na stranky CSTUGu, ale tam jsem se nic nedozvedel.
Maximalne ze mam stahnout x-souboru a zmenit y-konfiguracnich
souboru, ale prakticky nevim, co s tim. Doufam, ze se zde najde
dobra duse, ktera mi pomuze.

PS: Nejsem clenem konference, proto mi prosim odpovedi posilejte
na mou adresu. Predem velice dekuji.

Lukas Mizoch