uprava PSfontov pre pdfCsLaTeX

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Thu Mar 1 17:36:14 CET 2001

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Myslim, ze jsem na tuto zradu jiz v tomto listu upozornoval. Potiz je v
> tom, ze z hlediska Acrobatu neni Times jako Times a deje se presne to, co
> popisujete. Pouzijte metriky z baliku cspsfonts, font Times a Helvetica z
> ghostscriptu (nahradni tusim od URW) nebo licencni od Adobe, ktery je
> soucasti OS/2 (s jinymi nemam zkusenosti) a vlozte je do PDF dokumentu.
> Pak to funguje dobre.

Islo mi iba o to aby som "nenosil drevo do lesa", ale aby moj dokument
pouzival fonty z AcroReaderu. Bohuzial metriky cspsfonts z TeXLive4 mi
nejak nefungovali, tak som neuspesne skusal vyrobit vlastne z Adobe
metrik na tom istom CD. Na vasu radu som skusil vyrobit metriky pre URW
- tentoraz uspesne. Bol tam ale chytak - z afm suboru som musel vymazat
zmienky o akcentovanych znakoch (riadky zacinali: C -1 ...), inak mi
a2ac nechcel dotvorit kompozitne znaky.
Dovolim si este poznamku k tym metrikam Adobe fontov: domnievam sa ze
chyba je hlbsie nez len v metrickych informaciach, pretoze pri mojom
hrani s polohou akcentov vo VPL subore sa originalne "AcroReader" fonty
spravali nepredvidatelne - na rozdiel od URW fontov.

Ing.Peter Gasparovic
Air Force Academy in Kosice, Dept.of Aeronautical Engineering
tel: (+421-95) 6512 377, 483
fax: (+421-95) 6512 323
mailto:pegas at vlake.army.sk
http://www.korab.cz/pegas