plosny/objemovy integral, fazor vektor

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Jun 29 14:19:05 CEST 2001

Michal Medvecky píše:

> To mi nehovorte ze kvoli kolecku na integral mam instalovat amstex :)

Obavam se, ze mate zmatek v tom, co chcete a co se jak dela.
Tusim, ze jste chtel dvojny a plosny (nebylo jasne, jestli s koleckem
nebo bez).

1. Krivkovy integral s koleckem mate i plainu: \oint.
2. Dvojny, trojny a ctverny integral v amstex (nebo amsmath pro latex):
\iint atd.
3. Plosny s koleckem neni nikde (s Computer Modern matematickymi fonty).
Pred casem
   jsem do konference posilal ukazku, jak jsem to resil (v metapostu
   elipsu - ne kolecko, to neni hezke - a umistil ji na dvojny integral;
   neni to idealni a nemeni se podle velikosti, ale to by slo castecne
modifikovat).

Vyrobit makra na dvojny atd. neni pro bezneho uzivatele vubec snadne
(aby to
osetrilo velikosti atd.), takze by nezbylo nez je zkopirovat z amstexu s
mnoha
dalsimi prikazy, kterych to vyuziva.
Nez delat to, pouzil bych amstex, coz je jediny soubor amstex.tex, takze
nevim,
o jake instalaci mluvite. To je snad v kazde distribuci texu. Na zacatek
date
\input amstex.

Samozrejme vlastni tvorbe se v texu meze nekladou. :-)

Zdravi
        Jaromir Kuben