TeX & XML ?

Jan Vlcek Jan.Vlcek at sasprg.cz
Wed Jun 27 16:15:01 CEST 2001

arnost wrote:

> no nevim,  nenapada mne zadny stylesheet, ktery by prevedl treba & na \& a
> podobne.  XSL je nastroj na prevod mezi ruznymi XML a LaTeX neni XML.
XSLT, XSL je neco jineho.

'prevod' & na \& resp redefinovani predefinovane entity amp
na \&
je ukol pro XML samotne: prikazy <!ENTITY, <!DOCTYPE externi/interni
subset,
catalog apod.
coz jsou veci sice XML od velkeho bratra SGML castecne prevzate
ale 'zoufale' nezname, nepouzivane, neimplementaovane? ...

> --
> Arnost Stedry
> Ustav informatiky
--honza