Promenliva delka stranky

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Jun 26 13:39:24 CEST 2001

Dne 26. června 2001 v 13:29, Libor Chocholaty napsal(a):

> Dobry den,
> nejsem zadny guru, ale rekl bych, ze je lepsi obcas mit stranku kratsi
> nez zvetsovat mezery mezi radky.

Ale pak se dostanete do sporu se zastancem striktniho dodrzovani
radkoveho rejstriku (a vetsinou to byva i jedna z prvnich veci, na
kterou se diva i knihar, aby sam mohl dostat svym povinnostem).
Ovsem resenim tu je asi jen nejaky kompromis.

Ja jsem vyzkousel a momentalne pouzil toto:

\baselineskip 12pt plus 0.4pt minus 0.4pt
\parskip=0pt  plus 0.2\baselineskip minus 0.2\baselineskip
\def\pagebody{\vbox to \vsize{\unvbox255\vss}}
\def\makefootline{\baselineskip=30pt\line{\the\footline}}

> Libor Chocholaty

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964