dve stranky na a4

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Fri Jun 22 15:49:31 CEST 2001

bylo, pravda a takto mi poradili a funguje to:

ja odporucam pomocou dvips vytvorit Postscript a nasledne pouzit utility
psbook, psnup, atd. (sucast TeXLive)
Priklady pouzitia na subore "vstup.ps":

psbook vstup.ps prestrankovane.ps
  %prestrankuje
psnup -2 prestrankovane.ps booklet.ps
  %zmensi tak aby boli dve na jednej

Taky by to melo jit na urovni DVI (dvidvi apod.), ale to jsem nezkousel.

Zdravi

Josef