graficke soubory v PDF

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Fri Jun 22 15:40:24 CEST 2001

Jen na upresneni:

soubory PS vytvorene dvipsem z RedHat 7CZ mi ne vzdy sly zobrazit v GhostScriptu ve Win. PDF z Linuxu byl vzdycky OK, PDF z Win GS se samozrejme podarilo vytvorit jen tehdy, pokud byl PS bez chyb videt v GhostView.

GSView mam ve win 2.7, GS 5.5, nekdy zkusim ten novejsi, ale zatim mi staci. Vetsinou mi jde o to, abych si ve Win overil, zda to, co jsem spachal pod Linuxem, bude videt i ve W.

Clovek si vzdycky radeji najde takovy zpusob, kdy to spolehlive funguje, i kdyz je treba o jeden krok zdlouhavejsi.

Zdravi

Josef