graficke soubory v PDF

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Fri Jun 22 12:07:08 CEST 2001

Taky to jde (vyzkouseno) udelat az z PS pomoci ps2pdf. Nemam to zrovna pred sebou, v manualove strance je to dobre popsane. Jen se mi jednou u jednoho obrazku vyskytla chyba, pravdepodobne kvuli tomu, ze jsem se za behu programu prepnul do jine konzole a delal tam mezitim neco jineho. Kdyz jsem to jindy nechal bezet samostatne, podarilo se to pokazde v poradku. Je to mozna mensi ztrata casu nez prepisovat zdroj.
Ve Windows umi PS do PDF prevest treba Ghostscript. Ovsem jen pokud nacte dobre PS vytvoreny treba v Linuxu (pokazde se to nepovede, proto to radsi delam vsechno v Linuxu a PDF je potom spravne videt i ve Win.

Josef