spustenie TEX na prikazovom riadku

Rudo Blasko beerb at frcatel.fri.utc.sk
Tue Jun 19 16:44:56 CEST 2001

---Reply to mail from Jan Busa about spustenie TEX na prikazovom riadku

>   Zdravim,
>
> chcem sa opytat, ci ste uz skusali instalaciu z CD TeXlive 5, co by asi
> pre Vas bolo najvhodnejsie.
>    Ak mate program MNU, cim Vam nevyhovuje?
>
>            Jano Busa
>         (busaj at tuke.sk)

---End reply

prave som si zohnal cd texlive5 a planujem ho nainstalovat,
ale momentalne som v casovej tiesni a musim dopisat skripta,
preto sa bojim novej instalacie

s mnu som spokojny, ale mam novy 17" monitor a na dvi sa neda pozerat,
preto som chcel z editora spustit preklad a hned si to v inom okne pozerat
vo windvi

uz som spustanie na prikazovej urovni vyriesil,
postupnym redukovanim davkovych suborov cstex.bat, texset.bat a texbat.bat
som dospel k uspokojivemu rieseniu

zdravim   r.blasko