dviscrs

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Mon Jun 18 12:00:58 CEST 2001

Rudo Blasko wrote:
> pouzivam latex2e pod DOS vo windows tak, ze z TEX menu otvaram dvips a ostatne
> aplikacie.
> doteraz som mal 14" monitor, lenze teraz mam 17" monitor a prezerac
> dviscrs blika, ze sa na to neda pozerat.
> chcem sa opytat, ci sa nedaju nastavit parametre dviscrs, aby obraz menej
> blikal (vacsiu obnovovaciu frekvenciu), resp.

Mne se podobny problem vyresil prechodem na vetsi rozliseni - dviscr volam s
vhodnym parametrem "+adapter:<...>" nebo "/oa<...>", kde <...> popisuje
rozliseni a grafickou kartu nebo jen strucne mod. Napr "21" znaci VESA
800x600. Podrobneji dvidrv.doc. Tento parametr je mozno zadavat v MNU nebo
si jej zapsat treba do cs.cnf.

J. Tkadlec