Automaticke vkladanie brazkov MP & \special{landscape}

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Jun 14 16:34:31 CEST 2001

On Thu, 14 Jun 2001, Pavol Habuda wrote:

> Stale to iste... ak vas zaujima, co naviac vklada
> tex do DVI (pri jednom subore), tu je vypis:
>
>  ý€
˛ďBPSfile=exemple.1 llx=-1 lly=-1 urx=29 ury=29 rwi=\number \epsftmp ŽŽŠ

> Mam dojem, ze este stale neprebehne cela expanzia.

Asi by pomohl nejaky \expandafter. Ten puvodni mail jsem uz smazal, takze
nemohu odpovedet presneji. Krome toho bych opravdu nepouzival \number. Je
mozne, ze se pouziva uvnitr epsf a Vy jste zmenil jeho vyznam. Muze to byt
zdrojem velmi zahadnych chyb. Jako cviceni si nadefinujte makro \output
(libovolne) a urcite se pak budete jen divit, co Vam ten TeX vyvadi...