jednopismenne predlozky na konci radku

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Jun 14 07:30:11 CEST 2001

okrem programu vlnka.exe by mohla existovat moznost nakonfigurovat nato editor,
ak ten ktory pouzivate to umoznuje. Ja uz 12 rokov TeX-ujem, ale este ani raz
som nepouzil program vlnka.exe. Naprogramoval som si to priamo do editora a
vlnky mi automaticky pise po stlaceni medzery. A to nielen po predlozkach
k,s,v,z, ale aj pri roznych spojeniach, kde je to ziaduce (pri menach,
roznych skratkach,  obr.~1, tab.~1, pri Dr~..........).  V matematickom
prostredi samozrejme nie. Takze ja ked nahodou sem tam musim stlacit vlnku, tak
ma to nasrdi a po niekolkych opakovaniach tu novu podmienku doprogramujem do
editora.

Zdravi
Ladislav Bitto