jednopismenne predlozky na konci radku

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jun 13 16:25:54 CEST 2001

Roman Gröger píše:

> Zdravim vsechny.
>
> Zajimalo by me, jestli jde v LaTeXu nejak zabranit vysazeni predlozek typu
> k,s,v,z na konci radku. Jednou z moznosti je sice pouziti programu vlnka,
> ale zajimalo by me, jestli neexistuje jina moznost.
> Diky za pomoc,
>
> Roman Gröger

Samozrejme, psat ~ rucne. Ale to je otravne, proto je vlnka.
V czech.sty lze nastavit, aby se ~ v matematice ignorovala.
Existuje i vlna.exe P. Olsaka, ktera umi i nedavat ~ do standardnich
matematickych okoli a verbatim. Ja ji mam upravenou, ze nedava ~
ani do okoli z amsmath baliku a \[ \].
Pouziti tohoto programu je bezproblemove, neni mi jasne, proc hledate
neco jineho. I tak zbude dost veci, ktere je nutne privazat rucne.
Zdravi
        Jaromir Kuben