zmena caption u obrazku

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Jun 4 09:51:18 CEST 2001

On Fri, 1 Jun 2001, Jan Vacek wrote:

> Nevim zda je to srovnatelne s Microsoftem:-)
> Vzhledem k tomu ze pan Wagner odpovedel jak to zmenit lokalne myslel jsem
> ze globalni zmena muze byt take uzitecna.

> ==============
> Osobne kdyz pisi knihu nebi i sadu nejakych clanku u kterych ma byt
> zachovan spolecny styl tak volim formu zmen v *.cls a  v prejmenovane forme
> jej vlozim do dokoumentu. V kazdem pripade je dobre si puvodni styly
> zanechat! K cemu autor prispevku pouzije vyse uvedene nevim, ale pokud je
> to neco vetsiho tak by se ma rada mohla hodit.

Ja se tomu vyhybam jako cert krizi. Vzdycky beru jako zaklad nejaky *.cls
a k nemu udelam nejaky styl, kde predefinuji to, co potrebuji. V zadnem
pripade neupravuji standardni soubory, protoze si vymenuji dokumenty s
jinymi lidmi a musim zachovat kompatibilitu. Radeji si schovavam ruzne
kousky v malych balicich a treba je skladam dohromady. Napriklad jeden muj
styl obsahuje pouze jeden postscriptovy \special, ktery pouzivam v
nekolika ruznych knihach.

> Vsem preji pekny vikend, Jenda V.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz