latex2html a spatne oriznuti obrazku

Karel Petera petera at sgi.fsid.cvut.cz
Wed Jun 6 18:57:19 CEST 2001

Dobry den,

kdyz mam nasledujici matematicky vyraz:

  $2 \mu \vec{d}$

tak mi latex2html asi spatne orizne vysledny obrazek a zustane
mi v nem dole tlusta cara.  Pokud na konec vyrazu pridam
mezeru, napr:

  $2 \mu \vec{d} \,$

tak je to v poradku. Je zajimave, ze se to projevuje jen pro
nektera pismena, jako napr. d, f, ..., pokud bych misto 'd'
pouzil napr. 'u', tak se chyba neprojevi.

Prohledaval jsem ruzne archivy a nasel jsem nekolik doporuceni
na co nejnovejsi balik NETPBM (zejmena pnmcrop) ci samotny
LaTeX2html, ale nic z toho mi nepomohlo.

  zdravim a dekuji

  Karel Petera

--
 Karel PETERA, E-mail: petera at sgi.fsid.cvut.cz, Tel: 02-2435 2749
 CESKE VYSOKE UCENI TECHNICKE v Praze, Fakulta strojni