No subject

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Jul 17 14:13:40 CEST 2001

Polach Josef wrote:

> Dobry den,
>
> potrebuji v csplainu dostat do hotoveho textu cislo posledni stranky. Udelal jsem to tak (viz nize). Soubor last.tex se vytvoril, cislo se do nej spravne zapsalo, ale pri dalsim projeti TeXem se nedostane do textu (pomoci input). Co delam spatne?
> Da se to udelat pripadne jinym zpusobem? (Ale v plainu, nikoli v LaTeXu.)
>
> Dekuji a preji hezky den.
>
> Josef

Soudim, ze pricina je nasledujici: Pri nacteni styl.tex se soubor last.tex otevre pro zapis a tim padem se vyprazdni. Resenim by bylo otevirat jej az tesne pred zapisem cisla stranky, ale pak je potreba osetrit nacitani obsahu last.tex pri prvnim
pruchodu, kdy tento soubor jeste neexistuje.

Jiri Zelinka