Velke pismo -- znacky na stopovani

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Jul 16 18:04:46 CEST 2001

On Mon, Jul 16, 2001 at 05:43:36PM +0200, marcel svitalsky wrote:

> Bylo by prosim mozno tuto odpoved trochu rozvest? Narazil jsem na podobny
> problem a z tohoto vysvetleni nejsem moudry. Dekuji

Rada pouzit vektorove pismo (Type1) misto bitmapoveho (MF)
[a o zvladnuti vystupniho zarizeni] ma hlavni duvod v tom,
ze pri zvetsovani velikosti (a rozliseni) pisma rostou naroky
na rastrovaci stroj (a velikost bitmapy) _kvadraticky_.
Jak MF, tak PS tiskarna maji sve limity, coz se muze projevit
jiz pri dvaceticentimetrovych pismenech.

S pozdravem
--ps