Archiv konference pres web

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Fri Jul 13 14:23:42 CEST 2001

Dobry den,

> Chtel bych se zeptat. Jelikoz mi firewall v praci nepropousti
> gopher (a tezko s tim muzu cokoli delat), uvital bych moznost
> prohlizeni archivu konference pres http. Je v planu (nebo uz
> existuje) webovy frontend?

http://cs.felk.cvut.cz/pub/lists-archive/cstex

V jednotlivych souborech jsou vzdy prispevky za cely mesic,
bez moznosti pouzit nejake lepsi vyhledavani.

Lepsi webove rozhrani bych nekdy rad rozebehnul. Protoze se na
to ale chystam uz nekolik let, tak radeji nechci slibovat zadny
termin.

S pozdravem,
      Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13
Praha 2, Czech Republic