Zmena velikosti pisma a znak \$

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Thu Jul 12 08:37:30 CEST 2001

--- Ladislav Bitto <geoflabi at savba.sk> wrote:

> tak teraz neviem. Ja som si zvacsil par fontov na cca 2cm a \$ funguje.
> Potom font pzcmi8z je vynimka (je v nom chyba) ???

  Mohol by ste popisat ako ste pismo zvacsoval?
  Ak pouzijete \newfont, mal by vam dat LaTeX vzdy rovnako
velky znak (bez ohladu na to, ci na pozicii ASCII 36 je
znak $ alebo nie), pravda ak \$ neobsahuje dajaku prasacinu
ako pouzitie \fontdimen apod. co je nepravdepodobne.
  TeXu je jedno, aky tfm subor pouziva, prenho su podstatne
rozmery znakov, ktore su v nom ulozene.

S pozdravom
Pavol Habuda