Definice pisma pro matematiku

Tomas Vondra dracula007 at atlas.cz
Sun Jul 15 20:29:15 CEST 2001

Ahoj,
   zhruba pred mesicem jsem zacal psat neco v TeXu, a az dosud jsem vsechno
vice-mene vyresil vlastnimi silami a studiem HOWTO, atd. ale s jednou - hodne
primitivni veci, rekl bych - si proste nevim rady.

   Pro znaceni matematickych mnozin jsem chtel pouzit pismo msbm z AMS-TeXu.
Pismo mam nainstalovano, a nadefinoval jsem si ho pomoci
\font\msbm = msbm10

Kdyz ted napisu

{ \msbm bla bla bla .... \par }

bude cely odstavec tim pismem. Pokud si vsak dodefinuji
\def\Real{\mathop{\msbm R}}

abych mohl jednoduse napsat $\Real$, tak se pismo jednoduse nepouzije. Pritom
kdyz nadefinuji
\def\Real{\mathop{\rm R}}

Vypise se skutecne pismem Roman. Kde delam chybu nebo v cem se ta dve pisma
lisi?

Diky, Tomas