Jak z MF udelat TFM?

Jana Chlebikova chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk
Tue Jan 30 10:19:12 CET 2001

[Charset ISO-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]

> Asi bych pouzil METAFONT.
>
> Petr Olsak

Ten sa nastartuje automaticky (na TL5) pokial TeX nenajde TFM subor,
ale najde MF subor k prislusnemu fontu, t.j. umiestnite MF zdrojak
do TEXMF stromu (najlepsie lokalneho), pregenerujte databazu a
pri spusteni klasickeho texu sa tfm subor vygeneruje...

Zdravi,

Jana Ch.

| Jana Chlebikova, Dept. of Informatics Education                     |
| Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University|            |
| Mlynska dolina, 842 48 Bratislava                                   |
| Slovakia                                                            |
| tel.: +421-7-60 295 396       e-mail: chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk    |
| fax.: +421-7-65 424 826       http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~chlebikj|