Elipsa?

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Fri Jan 26 12:17:21 CET 2001

On Thu, 25 Jan 2001, Libor Dvorak wrote:

> Balik mfpic jsem zkousel pouzit v roce 1997. Pokud pominu
> vse ostatni (omezene moznosti, chyby atd.), dospel jsem
> pozdeji po zkusenostech s MP k zaveru (jak vidim, tak
> spravnemu), ze autori bud ponechaji mfpic svemu osudu,
> nebo se to casem zacne velmi vzdalene podobat MetaPostu.

Mfpic je uplne idealny na vytvorenie fontu pre tie najrozlicnejsie znacky,
ktore sa pouzivaju v grafoch a zial casto aj v popisoch pod nimi.
Kedze taky font vznika pre  ad hoc potrebu cele roky, urcite sa nebudem
kvoli nemu zakazdym znova ucit Metapost alebo Metafont, ale upravim
uvedene priklady, alebo nejake predchadzajuce kruzky, elipsy, ci
stvorceky. Ako vystup volim radsej vyrastrovany font ako postscript, kvoli
rychlejsiemu zobrazovaniu na obrazovke.

O novej verzii som nevedel; dakujem za upozornenie.

Zdravi

A. Surda