Dotazy k TeX-Live

Richard Šíma sima at algo.cz
Tue Jan 23 09:54:29 CET 2001

> Tu zmenu, kterou jste zaznamenal mezi LaTeXem 2e a LaTeXem
> 209 zanesl do styloveho souboru (pres me protesty) pan Snaidr,
> ktery v te dobe opecovaval tento stylovy soubor. Stalo se tak asi
> pred peti lety. Skutecnost, ze na problem s touto zmenou spojenou
> narazi nekdo po peti letech me utvrzuje v mem jiz dlouho prosazovanem
> nazoru, ze neni radno delat jakekoli zmeny, ktere zpusobi jine chovani pri

> zpracovani dokumentu.
>
> Nyni k Vasemu problemu. Chcete-li mit uvozeny backslash, vytisknete
> ho v \tt fontu stejne, jako vytisknete vsechny jine citlive
> [...]

	Tento muj "objev" souvisi s tim, ze jsem velmi konzervativni a nic
mne nenutilo prechazet k verzi 2e, kdyz verze 2.09 mi poskytovala vse
potrebne. Vcera jsem se rozhodl zkusit vysazet jeden muj rozsahly dokument
ve verzi 2e, abych zjistil, jake problemy na mne v teto verzi cihaji.

	Dekuji za vycerpavajici odpoved a preji hezky den,

		Richard Sima