Graf z M$ Excel do TeXu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jan 19 08:34:59 CET 2001

Petr Felzmann wrote:

> to byl
>
> Tisk grafu do souboru se povedl. PS zobrazim v GSview a zkonvertuji do
> EPS (menu File/PS to EPS). EPS soubor vlozim do LaTeXu pomoci epsf.sty
> prikazem \epsfbox{graf.eps}. Preklady do DVI i do PS (pomoci dvips)
> probehnou spravne, ale v takto ziskanem PS, pri zobrazeni v GSview,
> ten graf neni videt. Pokud v GSview pridavam nebo ubiram zoom, tak tam
> obrazek grafu vzdy probleskne, ale jinak neni videt :-( Co delam
> spatne? Ze bych nemel ten "legalni" EPS?

Takovahle chyba je nekdy zpusobena tim, ze v EPS zustane
z puvodniho PS DSC komentar. Ghostscript je pak zmaten,
kdyz treba na dvacate strance ma vlozeny EPS, ve kterem je
uvedeno, ze je to stranka 1. Podivejte se, jestli v tom
vkladanem EPS je neco jako %% Page 1, a pokud ano, tak to
vyhodte.
   Nejnovejsi gsview (pro OS/2) uz na tyhle chyby v PS souborech
upozornuje, ale starsi verze to nedelaly.

                          Lubos Kloc