TeX Live 5

David Moravec moravec at khsplzen.cz
Fri Jan 12 11:00:18 CET 2001

> Autorun je standardni. Vypnete si v systemu automaticke spousteni.

Vypinat jej nechci, protoze mi to vadi pouze u tohoto CD, ktere pouzivam
casteji. Ani pouziti klavesy SHIFT nestihnu pokazde.

> Mozte upresnit OS a tiez ci ste si TeXLive5 uz nainstaloval na pevny disk
alebo
> nie? Pokial TeXLive5 je nainstalovany, autorun by sa nemal spustat.
> Pokial ho nemate nainstalovany, tak sa Vam instalacia serviruje priamo.

Tak to bude asi to, co jsem chtel slyset. Nemam jej instalovany, protoze
pouzivam emTeX a z CD si stahnu jenom dokumentaci nebo balicky. Pocitam, ze
ten kdo instaluje uz neni dale "obtezovan". Ja jsem chtel loni instalovat
TeX Live 4, ale instalace vylezla do takovych rozmeru, ze jsem ho hned
smazal.

Me slo jen o to, jestli by neslo do autorun dat vyber z instalace nebo
prohlizeni CD.

Dekuji
David Moravec