LaTeX -> Word

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Jan 9 13:47:42 CET 2001

On Tue, 9 Jan 2001, Josef Krob wrote:

> A nebo se podivat na CTAN a najit tam v support latex2rtf.

Ten jsem zkousel a nechodil. DOSova verze nezvladala cestinu a program je
psan zrejme pro 16bitovy kompilator, takze verze, kterou jsem si prelozil
sam kompilatorem GCC v OS/2 skoncila havarii systemu. Nebo je snad uz
lepsi verze, ktera tyhle problemy nema?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/