LaTeX -> Word

Martin Tomasek TOMASEM1 at cs.felk.cvut.cz
Tue Jan 9 11:29:02 CET 2001

> Kdyz se tady resi problemy s prevodem Word -> LaTeX, nezna nekdo opacny =
> smer reseni, protoze mne jeden z mych examinatoru (z katedry =
> matematiky!!!!) pozadal o dodani seminarky ve Wordovskem formatu a ja =
> jsem to napsal v csLaTeXu.=20
> Jeste neznate nahodou nekdo makra pro vysazeni znaku Eura a Jenu. =
> Pouzivam LaTeX2e pod OS LINUX
>             Marek "Penguin" Olsavsky

Ja to jednou zkousel cestou TeX -> PostScript -> Word 6, ale nedoporucuju,
zazil jsem mensi sok, kdyz jsem uvidel "vysledek". Je to pak potreba cely
preformatovat. Pak me napada cesta TeX -> html -> word, to by melo
dopadnout lip :)

Mozna by bylo snadnejsi premluvit toho cloveka na postscript...

M.Tomášek
tomasem1 at fel.cvut.cz
ICQ#61663214

Disclaimer: Microsoft, Windows, Windows 98, chyby, Chybějící vlastnosti,
IRQ konflikty, Pády systému, Nefunkční multitasking, Y2K problém a Modrá
Obrazovka Smrti jsou registrované ochranné značky firmy Microsoft Corp.,
Redmond, USA. Nechci porušit žádný copyright. :)