No subject

Pavel Pilný pilny at centrum.cz
Wed Jan 31 19:39:22 CET 2001

Dobry den,
 mel bych nekolik otazek, pokud je uz opakuji, tak se omlouvam ale prosel jsem archiv teto konference do zari minuleho roku (bohuzel jsem se z gopherem nejak nedomluvil, tak to prochazim rucne).

1. Podmineni preklad - moznost provest prekladu z jednoho *.tex podle ruznych kriterii, at uz podle vstupniho parametru nebo podle pouziteho "prekladace" cslatex/pdfcslatex (aspon tak).

2. Vlozeni EPS souboru do pdf (at uz pri pouziti dvipdfm ci cslatexpdf), dotaz se zde vyskytl v rijnu 2000, ale reseni me neni nic platne. Original je v JPEGu (scan foto).

3. Cestina v emacsu, bylo to zde v prosinci a tento (minuli ?)tyden ale prezentovane reseni se me nepovedlo rozhodit, chyba u set-input-method - neexistuje, nepovedlo se me zjistit jake input-metody vlastne existuji.

 Pokud se ptam na blbosti, tak se omlouvam ale koukam na to trochu jako jojo.

Pavel Pilny
mailto: pilny at centrum.cz
ICQ 30831569
http: www.rur.cz