TeXLive5 a cestina

Slavek Rydval rk_tex at centrum.cz
Thu Jan 4 15:53:04 CET 2001

Preji pekny den,

nainstaloval jsem si TeXLive 5 (instalace volitelne a k
zaskrtnutym vecem jsem pouze neco malo pridal) a docela rad bych
pouzival v LaTeXu2e cestinu. To bohuzel nejde, protoze kdyz
napisi \usepackage{czech}, serve me to s chybou uvedenou na
konci. Co jsem udelal spatne?

Diky za kazdou pomoc.

Slavek Rydval

Chyba:

(c:/Program Files/TeX/texmf/tex/generic/babel/czech.sty

! Package babel Error: You have used an old interface to call
babel
(babel)                You may expect compatibility problems with
other packages
.

See the babel package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.54     \bblstyerror

?

K chatování je tu http://www.XChat.cz