DVIDRV

Radim Uchac uchac at x-base.cz
Mon Jan 1 15:58:00 CET 2001

Hezke odpoledne,

doposavad jsem tisknul ruzne bozurky pres dvidrv z DVI na HP Laser Jet.
Ted
s novym CD tento program zmizel a ja nevim jak jednoduse nahradit napr.
parametry:
- /an2 - brozurka o dvou castech (ma to asi 100 stran)
- /tr - otaceni na landscape a obcas tisk zrcadlove (pro offsetovou
tiskarnu)
- posun textu v zavislosti s tloustkou papiru

atd. u brozurek se casto meni pocet stran a nevim jak to napr pomoci
dvidvi automaticky
zabezpecit tak aby to vzdy byla brozurka sesita jednou sponkou a ne
natvrdo knizka sesita
po ctyrech listech.

Nevite tedy jak u TexLive 5 dvidrv nahradit nebo jak ho jednoduse a
funkcne doinstalovat.

diky  predem za jakoukoli radu
diky radim