Dvi2Pdf

Jakub Zlamal zlamal at ufi.fme.vutbr.cz
Wed Feb 28 17:19:49 CET 2001

> Pouzivam Miktex a pri exportu dvi2pdf se mi nezobrazuji obrazky,ktere mam v p
> cx nebo bmp. Pokud prevedu DVI na PS tak je vse v poradku, kde se stala chyba
>  ?
> Poradite ?
Pravdepodobne je chyba v tom, ze dvi2pdf neumi interpretovat obrazky
bmp a pcx. Musite je prevest do png (portable network graphic) nebo
do pdf.

Tim padem musite mit ve vasem LaTeXovem dokumentu rozdelovnik jestli
pouzivate dvi2pdf nebo obycejny latex.

Ja ve svych dokumentech (pouzivam ovsem pdfTeX) pouzivam neco jako

\newif\ifpdf
%\pdffalse% nechci vystup do pdf
\pdftrue % chci vystup do pdf

\ifpdf
   \usepackage[pdftitle={Cviceni},
               pdfauthor={Jakub Zlamal},
                           pdftex=true]{hyperref}
   \usepackage[pdftex]{graphicx}
\else
   \usepackage{graphicx}
\fi

\ifpdf
 \includegraphics*[width=12cm,height=4cm,keepaspectratio]{c.png}
\else
 \includegraphics*[width=12cm,height=4cm,keepaspectratio]{c.bmp}
\fi

Zdravi Jakub Zlamal