Ovaly v tabulce

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Feb 28 14:37:38 CET 2001

Je to teraz sice od veci, ale body 1,2,3 sa daju robit v kombinacii
Editor (Emacs) + DVI (Yap), tj. da sa vysvietit oblast, iba ktora sa ma
kompilovat a naopak v Yap dvojkliknut na miesto, ktore sa zobrazi v
editore.  To posledne sa tusim nazyva Inverse Search, mozno to maju aj
ine DVI prehliadace, len to treba nakonfigurovat.
Po tom, co som presiel z EmTeXu, mi to pripadalo ako zazrak, teraz si uz
neviem TeXovanie bez toho predstavit.
M. Fikar

> 1. automaticky preklad bloku podla kurzora (cize po tuknuti na jeden znak v
>    subore automaticky vidime iba DVI prelozeneho bloku). Ked sme v tabulke,
>    tak sa prelozi/ukaze tabulka.... Treba to zariadit, aby sa nemuselo nic
>    oznacovat.
> 2. preklad oznaceneho bloku
> 3. preklad a ukazanie iba tej strany kde je kurzor. Toto je asi najtazsie
>    spravit. Co k tomu treba: donutit editor, aby do miesta kurzoru
>    automaticky dopisal makro na vygenerovanie davkoveho suboru, ktory to
>    zaisti. Potom po pozreti DVI a po naslednom vrateni sa do suboru to makro
> [...]

Dr.Ing. Miroslav Fikar
Associate Professor, Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology, Slovak University of Technology in
Bratislava
Radlinskeho 9, 812 37 Bratislava, Slovak Republic
E-mail: fikar at cvt.stuba.sk, Url: http://www.ka.chtf.stuba.sk
Tel: ++421(7) 59.325 354, Fax: ++421(7) 52.49.64.69