Ovaly v tabulce

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 28 13:40:09 CET 2001

> Dobry den,
> potrebuji nasledujici vec - mam v LaTeXu v tabulce vyznacit souvislosti
> mezi ruznymi hodnotami napr. zakrouzkovanim do ovalu a spojenim techto
> ovalu.
>    Problem se mi podarilo vyresit nasledovne v prostredi picture (nic
> lepsiho me nenapadlo) :

neviem ci existuje nato nejake makro alebo styl. Ja ked som podobne nieco
potreboval, tak tiez som to triafal (generoval cez vytvoreny program do
LaTeX-u).

> Pomerne dost casu zabere zjistovani rozmeru metodou pokus-omyl-oprava.
> Nevedel by nekdo o jinem, lepsim reseni ?

aby to nebolo take tazkopadne vo smere subor->DVI mozeme mat na jedno
tuknutie:

1. automaticky preklad bloku podla kurzora (cize po tuknuti na jeden znak v
   subore automaticky vidime iba DVI prelozeneho bloku). Ked sme v tabulke,
   tak sa prelozi/ukaze tabulka.... Treba to zariadit, aby sa nemuselo nic
   oznacovat.
2. preklad oznaceneho bloku
3. preklad a ukazanie iba tej strany kde je kurzor. Toto je asi najtazsie
   spravit. Co k tomu treba: donutit editor, aby do miesta kurzoru
   automaticky dopisal makro na vygenerovanie davkoveho suboru, ktory to
   zaisti. Potom po pozreti DVI a po naslednom vrateni sa do suboru to makro
   automaticky vyhodi...

Bohuzial vo smere DVI->subor sa vela toho neda (iba ak tuknut, ze koncim).
Keby sa nieco take dalo: dojdem v DVI na urcite miesto, stlacim nieco a som
presne tam v editore. To by bolo iste celkom prijemne.

Zdravi
Ladislav Bitto