symbol

Tomas Cajthaml tcajtham at cbox.cz
Fri Feb 23 19:32:59 CET 2001

Dobry den,
Vas vysledek mne vpodstate velice uspokojil, protoze to je presne to co jsem
potreboval. Jeste jsem se chtel zeptat jestli je mozne zmensit velice takto
vznikleho symbolu cca o tretinu, aby pokud je umisten jako dolni index u
matemticke promenne, vypadal velikostne stejne jako ostatni. Pokud to uz
nepujde zmensit tak i tak Vam mnohokrat dekuji.

			Tomas Cajthaml