Editor pro TeX pro Windozu

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Fri Feb 23 11:13:00 CET 2001

>  Pouziva tu nekdo TeX for Windows? Nastavil jsem si, aby po stisku F1 to
> projelo vlnkou. Jenze problem je v tom, ze to nereloadne ten aktivni
> soubor v okne, tudiz ten zustane nezvlnkovany. Resil nekdo podobny
> problem?

U WinEdt jsem si taky nastavil vlnku, ale taky mi nereloadoval zdrojak. Az
kdyz jsem nastavil, ze mam odsouhlasit parametry, tak zjistil, ze se neco
stalo. Jednodussi cestu, bohuzel, neznam (ale netvrdim, ze neni!).

>  Pripadne jake mate zkusenosti s pouzivanim jinych plain-textovych editoru
> pod windows?

WinEdt vrele doporucuju - ma cesky spellchecker a vubec je vybornej (jen si
to chce trosku zvyknout).

Petr