miniTeX pod NT

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Thu Feb 22 13:36:09 CET 2001

Drobna zkusenost:

MINITeX chodi bez problemu na Win95 (skutecne nezalezi na "sile" pocitace), jen ve Win98 se mi jej nepodarilo rozdychat ani v rezimu DOSu. Je to skoda, protoze kolegove jej chteli vyzkouset a kvuli W98 maji smulu. Bohuzel nemam cas premyslet nad instalaci, cas a usili venuji a hodlam venovat hlavne na nauceni se TeX pouzivat se vsemi jeho kouzly.
Pro beznou praci MINITeX bez problemu postacuje, pro zobrazovani nekterych fontu je treba doplnit .fli soubory.

Zdravi Josef

------
Josef Polach - mailto:j_polach at email.cz