miniTeX, mikTeX, emTeX,...?

Erik Rakovský rakovsky at fns.uniba.sk
Thu Feb 22 10:17:19 CET 2001

Zdravim,
      Nevíte někdo, jaká je vhodná distribuce LaTeXu, do slabého počítače s Win95. Potřeboval bych aby mi šly tvořit i pdf soubory a především při nedávné snaze o instalaci MikTeXu do Win98 se mi jej nepovedlo vůbec rozchodit. Použil jsem instalaci, která byla loni na ChipCD.
      Pod LINUXem mi chodí vše v úplné pohodě, ale bohužel potřebuji TeX i jinde.
V podstate som mal podobne problemy, ale podla mna pocitac, na ktorom bezia Win32 }akekolvek) pre TeX nemoze byt slaby!!! Chyba musi byt niekde v instalacii. Ja pouzivam teraz vsade TeX Live 5; na svojom starom Cyrix 6x86 133 MHz s 32 MB RAM (povodne len 16) pod Windows 95 OSR 2 som najprv skusal MikTeX a isiel, ale potom som presiel na TeX Live, ktoreho sa drzim doteraz.
Co sa tyka pdftexu a spol., tak pre mna je pdf format viacmenej defaultnym vystupom.
A k miniTeXu - stiahol som si instalacky a pokusal sa opakovane instalovat, myslim ze tu v robote, zrejme na daku 486ku s 8 MB RAM, ale zakazdym mi sa mi ta instalacia nepodarila... a stale neviem, preco.
Podla mna na tom slabom pocitaci to vsetko akurat dlhsie pobezi.

E.R.