miniTeX, mikTeX, emTeX,...?

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Feb 22 10:13:27 CET 2001

Dne 22. února 2001 v 10:02, Marek Olšavský napsal(a):

>     Nevíte někdo, jaká je vhodná distribuce LaTeXu, do slabého
>     počítače s Win95. Potřeboval bych aby mi šly tvořit i pdf soubory
>     a především při nedávné snaze o instalaci MikTeXu do Win98 se mi
>     jej nepovedlo vůbec rozchodit. Použil jsem instalaci, která byla
>     loni na ChipCD. Pod LINUXem mi chodí vše v úplné pohodě, ale
>     bohužel potřebuji TeX i jinde.
>                     Děkuji za radu

1. Kdyz se podivate na me stranky, najdete tam starou skladanku
TeXu pro Windows, to bezelo i na 386 (zakladem byl csTeX).

2. MikTeX ze CTANu nebo z TeXlive mi nikdy potize nedelal,
doporucuji tyto zdroje a pokud jdou na stroji Win95, MikTeX
tam pojede taky.
Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964