Cestina v LyXu

Michal Měšťan mestan at zce.cz
Thu Feb 22 09:16:23 CET 2001

Dobreho dne...

Laubrino wrote:

> Muze mi nekdo poradit s cestinou v LyXu?
> Mam verzi 1.1.6fix1 a vsechno zda se funguje, pouze deleni slov ne.
> Dokazu to udelat tak, ze to vyexportuju a upravim (smazu babel,encoding,
> atd. a nahradim to \usepackage{czech}), ale je to prace navic.

Jsou treba tri veci.
Do preambule lyxoveho soubouru dat
\usepackage{czech} (je na to vyplnovaci pole ci
kono)
V nastaveni dokumentu jazyk nechat jako default.
(tim to nepouzije babel)
V konfiguraci zajistit aby se na preklad pouzil
cslatex misto latexu.

> Predem dik. Laubrino

Nejni zac

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec at iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze
stat, ze reakce na majlik bude nekdy az tydny...